Μέρος 2ο: Το μαύρο διαστημόπλοιο - πως λειτουργεί, πως ανεφοδιάζεται, πως δημιουργεί όπλα από στοιχεία του περιοδικού πίνακα
Το άρθρο αυτό αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου. Αλήθεια πως καταφέρνει να μην ξεμένει ποτέ από νερό, τρόφιμα, ενέργεια και όπλα;
Αν δεν διαβάσατε το πρώτο μέρος υπάρχει εδώ: Μέρος 1ο: Το μαύρο διαστημόπλοιο - ένα όνειρο που βλέπω επί πολλά χρόνια". Συνιστώ να το διαβάσετε πριν από αυτό γιατί αλλιώς δεν βγάζει νόημα.
Ενέργεια
Προφανώς ένα σκάφος αυτών των διαστάσεων -περίπου 30 μέτρα μήκος- καταναλώνει μπόλικη ενέργεια. Δεν ξεμένει όμως ποτέ. Χρησιμοποιεί κάποιο σύστημα πυρηνικής σύντηξης -ή δεν ξέρω τι άλλο- γιατί στα όνειρά μου δεν ασχολούμαι πολύ με αυτό. Απλά λειτουργεί και δεν ξεμένει οπότε δεν με ενδιαφέρει τι κάνει.
Δεν έχει φτερά γιατί χρησιμοποιεί αντιβαρυτική τεχνολογία. Μπορεί απλά να αιωρείται χωρίς κανένα θόρυβο. Το κάνω όταν θέλω να παρακολουθήσω κάτι. Αυτό που παρακολουθώ είναι λίγο σκοτεινό αλλά θα το γράψω, ούτως ή άλλως περιγράφω κάτι που βλέπω σε όνειρα.
Το σκάφος έχει μια ωραία σταθερή θερμοκρασία και υγρασία είτε βρίσκεται κοντά στη Γη είτε σε τροχιά. Σε κάνει να νιώθεις πολύ όμορφα. Δεν γνωρίζω αν ιονίζει την ατμόσφαιρα, την αρωματίζει ή οτιδήποτε άλλο. Αποτελεί απλά απόλαυση να βρίσκεσαι μέσα σε αυτό. Δεν καταλαβαίνεις διαφορά στην πίεση όπως στα αεροπλάνα. Το κάνει απλά τέλεια.
Ένα άλλο περίεργο είναι οι επιταχύνσεις. Επιταχύνει από τα 0 στα 30 Mach (ταχύτητα του ήχου) χωρίς να νιώσεις τίποτε. Το υγρό στο "τζακούζι" δεν μετακινείται, δεν κάνει τίποτα. Παρά τις αστρονομικές δυνάμεις που ασκούνται δεν νιώθεις τίποτα. Απλά στο πιλοτήριο βλέπεις την ταχύτητα να εκσφενδονίζεται χωρίς να βουλιάζεις στο κάθισμα. Μια πολύ περίεργη αίσθηση αλλά πιστεύω ότι αν δεν είχε το σύστημα αυτό θα έλιωνε το σώμα σου από την επιτάχυνση.

Είναι απίστευτο πόσο γρήγορα μπορεί να εγκαταλείψει την ατμόσφαιρα και να ατενίζεις τα αστέρια. Η θέα της Σελήνης κάθε φορά μου κόβει την ανάσα. Το διάστημα δεν έχει ατμόσφαιρα οπότε η εικόνα είναι σοκαριστική. Η λεπτομέρεια των κρατήρων, η αίσθηση του βάθους μοιάζει πιο έντονη από οτιδήποτε βλέπουμε στη Γη. Δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μακριά με αυτόν τον τρόπο. Πάντα παρεμβάλλεται η ατμόσφαιρα.
Πολλές φορές πριν προσεγγίσω μια άλλη χώρα του πλανήτη κάθομαι στο πιλοτήριο και χαζεύω. Πόσο όμορφος είναι ο κόσμος μας. Τα αστέρια είναι τόσο λαμπερά και ο γαλαξίας φαίνεται με τόση λεπτομέρεια και εκθαμβωτικά όμορφα χρώματα. Είναι τόσο ήσυχα εδώ πάνω. Θα μπορούσα να κάθομαι με τις ώρες.

Μα πως μπορεί να είναι τόσο όμορφος ο κόσμος μας και μια χούφτα ανθρώπων εκεί κάτω να τον μετατρέπουν σε κόλαση.
Εδώ είναι που το όνειρο αρχίζει και παίρνει μια πολύ περίεργη τροπή.
Τρόφιμα και νερό
Αυτά τα μαζεύω στις βόλτες μου. Για νερό απλά πλησιάζει σε κάποια λίμνη και δημιουργεί με κάποιον περίεργο τρόπο έναν πίδακα νερού και γεμίζει τις δεξαμενές του. Σαν να υπάρχει κάποιο μεγάλο λάστιχο αλλά δεν υπάρχει. Το κάνει μάλιστα με εντυπωσιακή ταχύτητα, δεν περιμένω πολύ.
Σε ό,τι αφορά τα τρόφιμα ο τρόπος είναι λίγο, θα έλεγα μη νόμιμος, αλλά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Τα εξαφανίζει από αποθήκες 😂🤣. Έχει δικά του μικρά Drones τα οποία μεταφέρουν στο σκάφος οτιδήποτε του λείπει. Κοινώς τα ψειρίζει από τεράστιες αποθήκες και συνήθως δεν παίρνουν χαμπάρι ή απλά αναρωτιούνται που διάολο πήγαν. Την ετοιμασία του φαγητού την κάνει αυτόματα όμως. Απλά του λες τι θέλεις.
Δεν γνωρίζω πως ξέρει πριν από μένα τι θέλω. Αλλά μάλλον κάποιος μηχανισμός όπως αυτόν που έχουμε στα κοινωνικά δίκτυα που σου πλασάρει το προϊόν πριν καν καταλάβεις ο ίδιος ότι το θέλεις.
Οπλισμός
Το κύριο όπλο του είναι κάποιο είδος λέιζερ, φωτόνια, σωματίδια, δεν έχω ιδέα τι είναι. Ούτε είναι όλα ίδια. Έχουν διαφορετικό χρώμα και κάποια απλά καίνε το στόχο, κάποια προκαλούν κλασικές εκρήξεις, κάποια δημιουργούν μια μίνι μαύρη τρύπα και οτιδήποτε υπάρχει τριγύρω απλά απορροφάται εκεί μέσα. Σίγουρα είναι αποτελεσματικό.
Έχει όμως και συμβατικά όπλα. Όχι ότι τα χρειάζεται αλλά τα κατασκευάζει από στοιχεία του περιοδικού πίνακα στην καταπακτή οπλισμού (Bomb Bay).

Ο λόγος είναι απλός. Μετά από ένα χτύπημα προφανώς γίνονται έρευνες ποιος χτύπησε έναν στόχο και με τι όπλα. Περίεργα όπλα θα κινούσαν υποψίες. Όταν όμως είναι διεθνώς αναγνωρίσιμος οπλισμός το θέμα γίνεται ευκολότερο και συμβάλει στη σύγχυση. Κατασκευάζει όπλα διαφόρων χωρών, αμερικάνικα, ρώσικα, κινέζικα, ό,τι θέλεις.
Είναι διαφορετικό να βρουν κάποιον με μια τρύπα στην κεφάλα από λέιζερ και άλλο από κλασικό περίστροφο για παράδειγμα. Ναι, τα όνειρά μου είναι περίεργα, δεν τα ελέγχω και έτσι είναι.
Το επόμενο μέρος θα αναλύσω τις αποστολές. Τώρα γνωρίζουμε πως μοιάζει το όχημα, τις δυνατότητές του και την τεχνολογία πίσω από αυτά. Πάμε να δούμε τι ακριβώς κάνω τις νύχτες στις πολύωρες αποστολές μου.
Το μαύρο διαστημόπλοιο (Περιεχόμενα):
- Μέρος 1ο: Το μαύρο διαστημόπλοιο - ένα όνειρο που βλέπω επί πολλά χρόνια
- Μέρος 2ο: Το μαύρο διαστημόπλοιο - πως λειτουργεί, πως ανεφοδιάζεται, πως δημιουργεί όπλα από στοιχεία του περιοδικού πίνακα
- Μέρος 3ο: Το μαύρο διαστημόπλοιο - Οι αποστολές